Pagina 3 van 3
Re: carburateurkeuze,
Geplaatst: 12 jul 2010 20:46
door jada
precies dat had ik ook gedaan maar merkte totaal geen verschil.
Re: carburateurkeuze,
Geplaatst: 13 jul 2010 10:21
door drestar
precies dat had ik ook gedaan maar merkte totaal geen verschil.
bij mij wel, maar aan het uiteinde zit een heel dun pijpje.ik ben wel eens benieuwd wat er gebeurt als je die eruit haalt en vervangt voor een dikkere pijp.dan moet er toch meer doorstoming zijn? ik denk dat ik dan een dikkere pijp erin ga lassen.
overigens snap ik niet goed dat deze uitlaat als snelle uitlaat wordt verkocht als die alleen maar inhoud?!
Re: carburateurkeuze,
Geplaatst: 15 jul 2010 17:26
door drestar
ik heb een nieuwe demper van een 18mm gordijnenroede gemaakt.in het stukje pijp heel veel gaatjes van 4mm in geboord en aan het deksel gelast en de pijp net zo lang gemaakt dat het de twee achterste compartinenten van de uitlaat bestrijkt en daarin vol met demperwol gedaan.het gevolg is een mooi diep zwaar geluid nu,en ik heb dezelfde top als met de techno.alleen is het wel zo dat als de uitlaat koud staat deze inhoud ,maar eenmaal warm gereden komt die goed los en is het een echt beest en trekt lekker door.vooral in het middengebied accereleerd hij lekkerder en beter dan de circuit uitlaat. het voordeel van deze uitlaat is ook dat hij er zo lekker origineel uitziet.kortom een echte wolf in schaapskleren.
Re: carburateurkeuze,
Geplaatst: 15 jul 2010 17:35
door jada
heb je hier een foto van.
merci

Re: carburateurkeuze,
Geplaatst: 15 jul 2010 19:20
door drestar
heb je hier een foto van.
merci

eh nee ik heb hier geen foto van,dan moet ik alles weer uit elkaar gaan halen.maar geloof me,het is echt de moeite waard om even met deze uitlaat te klooien