Pagina 2 van 2
Geplaatst: 31 jan 2007 22:06
door Paul123
Hand op je uitlaat houden, en kijken of je brommer uitslaat. Als dat niet gebeurt trekt ie ergens valse lucht

Geplaatst: 01 feb 2007 16:51
door Puchracer
Of gewoon even met deo rond je cilinder en carburateur spuiten. Tussen je kop en cilinder en bij je spruitstuk en uitlaat enzo.
Veranderd het toerental dan heb je valse lucht.
Met een snelle zuiger zou je juist harder moeten gaan. Scheelt meestal iets van 3-6km/h verschilt per setup. Denk dus dat je valse lucht hebt en hiedoor minder compressie en armere afstelling waardoor die slechter loopt.
Geplaatst: 01 feb 2007 17:02
door a35-limited
Ja, ik bedoelde niet compressie

ik bedoelde gewoon meer ruimte voor een grotere explosie
mijn fout

owjah en van wie heb je dat geleerd?
Geplaatst: 01 feb 2007 19:13
door dodo
ik zou de zuiger niet bij gaan werken als ik jou was want misschien gaat die er wel slechter van lopen , heb je em al goed ingereden?
en om te checken of je valse lucht heb gewoon het gat van de uitlaat ff met je duim dichtdrukken valt ie uit heb je nergens last van blijft ie lopen zit die ergens niet goed vast

Geplaatst: 06 feb 2007 19:44
door Orio_fout
ff geprobeerd en hij blijft lopen dus ik ga het nakijken. Nieuwe pakking op cilinder en uitlaat en racen maar.
deze topic kan dicht wat mij betreft
Geplaatst: 06 feb 2007 21:37
door Volty
Hand op je uitlaat houden, en kijken of je brommer uitslaat. Als dat niet gebeurt trekt ie ergens valse lucht

*zucht*
mja.. close.