Pagina 1 van 1
technigas op snor
Geplaatst: 29 mei 2007 11:59
door DRAGON88
hallo, heb van een vriend van mij zn tos gehad om een weekie op te toeren, maar hij komt kut vooruit. ik denk dat hij 30 rijd en dat is niet de bedoeling. verders is alles *standaard op het atw na die is een maatje kleiner als orgineel volgens mij 28 tands. kan je dit gewoon niet goed afstellen met sproeier, heb iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt voor je reactie
Geplaatst: 29 mei 2007 12:44
door Sleutelaar
met alleen een 28 atw, hoef je nix af te stellen, dan ga je ook gewoon 30. je moet als jeharder wilt ander uitlaatje kopen en sproeier 52
Geplaatst: 29 mei 2007 12:53
door Tossie
Je zegt dat alles origineel is behalve tandwiel, waarom heet de topictitel dan technigas?
Verder is een andere uitlaat wel een aanrader dan.
Geplaatst: 29 mei 2007 13:47
door DRAGON88
neej ik bedoel er zit nu een technigas onder en een atw 28 en powerfilter
met de vorige uitlaat (biturbo) haalde hij 55, nu zit die technigas eronder en rijd hij nog maar 30km/pu en heb elke sproeier al gebrobeert en op de bougie geeft hij gewoon koffie bruin aan. en de vraag is of de technigas gewoon te veel is voor zo een *standaard setup?
sorry als ik te onduidelijk was

Geplaatst: 29 mei 2007 18:49
door DRAGON88
iemand ideeen?
Geplaatst: 30 mei 2007 11:31
door Sleutelaar
wat voor carb heb je? wat voor sproeier zit er in nu?
ik denk dat je maatje 57 nodig hebt met een 15/15.
Geplaatst: 30 mei 2007 12:55
door DRAGON88
wat voor carb heb je? wat voor sproeier zit er in nu?
ik denk dat je maatje 57 nodig hebt met een 15/15.
stnd carb 14/9 ofzo met sproeier 50 loopt hij nu redelijk maar dat hoort egt niet met zo uitlaat, want hij reed met *standaard pijp ook al met een 50.
ja misch een idee om een 15/15 erop te knalluh maar het is klote want moet ook dan ff ander spruitstuk maar me spruitstuk zit met van die breekboutjes vast

Geplaatst: 30 mei 2007 14:32
door Waggel
Breekboutjes zijn super makkelijk los te maken, gewoon de cilinder eraf halen met het spruistuk er alleen nog aan, je zal waarschinlijk je benzinekraantje wel wat moeten verdraaien. Daarna gewoon met een griptang de boutjes kleine stukjes los draaien en na een paar keer dat gedaan te hebben draai je ze er zo met de hand uit. en dan gewoon imbusjes erin douwen. Ander spruitstuk erop hoeft niet gewon je oude ontgrenzen... zie search of FAQ!