Pagina 1 van 1
Dellorto begrenzer
Geplaatst: 24 mar 2007 14:18
door Jasper11
Las bij tutorails hoe je een begrenzertje van je choke kon maken.. Nou lijkt het mij dat je je Choke dan niet meer kan gebruiken omdat je die dan een beetje verklo*t.
Hoe kan het trouwens dat mensen met een 15/15carb de choke bijna niet hoeven te gebruiken om met koud weer te starten?

Geplaatst: 24 mar 2007 16:17
door sicktuning
omdat hij gelijk meer benzine krijgt lijkt mij, verglijkbaar met 14/12 met choke denk ik
Geplaatst: 24 mar 2007 16:49
door Vuile Beunkoe
fout, bij een grotere carb kan je iets specifieker afstellen, in kleinere stapjes. Dit werkt tot een bepaaalde grote mar is mijn theorie. En miss stellen de mensen die carbs wel gewoon beter af

Geplaatst: 02 okt 2007 23:47
door PhilipNL
maar als je dat gaatje uitboort, krijgtie tog juist MEER lucht, dus zal je tomos minder rijk gaan lopen dan wanneer je het gaatje niet uitboord?

Geplaatst: 03 okt 2007 10:45
door wout3r
als je dat gaatje dezelfde groote laat valt de tomos uit als je geen gas geeft. dit kan gaan opvallen als hij eerst perfect rijd en nu ineens dood valt.....

Geplaatst: 03 okt 2007 17:15
door PhilipNL
als je dat gaatje dezelfde groote laat valt de tomos uit als je geen gas geeft. dit kan gaan opvallen als hij eerst perfect rijd en nu ineens dood valt.....

oke;) dus eigenlijk boor je het gaatje groter zodat je stationair ook blijft lopen met choke aan?
zoveel verschilt het bij niet qua snelheid als ik mn choke aan of uit heb staan, of moet ik daarvoor eerst het gaatje uitboren?
Geplaatst: 03 okt 2007 18:35
door wout3r
dus als jij volgas rijd en je doet je choke aan dan gebeurt er niets... als het goed is moet je horen dat hij verzuipt. heb je dat niet ... das dan egt maf.. maar niet alleen om stionair te lopen moet je hem uitboren maar ook om het geloof waardig te maken en hem wel redelijk laten lopen. als ze je eerst zien rijden zonder probleem en ineens bij de controle hoor je daty verzuipt valt het wel op. boor je het iets uit dan loopty wat beter.. maar elke agent vooral motor agenten controleren meestal meteen bij je carb als je op de testbank gaat. je kan dan beter de begrenser nemen die ook in de how to staat.
later, wout3r
Geplaatst: 03 okt 2007 20:14
door PhilipNL
dus als jij volgas rijd en je doet je choke aan dan gebeurt er niets... als het goed is moet je horen dat hij verzuipt. heb je dat niet ... das dan egt maf.. maar niet alleen om stionair te lopen moet je hem uitboren maar ook om het geloof waardig te maken en hem wel redelijk laten lopen. als ze je eerst zien rijden zonder probleem en ineens bij de controle hoor je daty verzuipt valt het wel op. boor je het iets uit dan loopty wat beter.. maar elke agent vooral motor agenten controleren meestal meteen bij je carb als je op de testbank gaat. je kan dan beter de begrenser nemen die ook in de how to staat.
later, wout3r
ik merk dan inderdaad bijna niks:P het scheelt maar 5 km/h ofso, soms rij ik hele stukken met mn choke aan als ik met mn slaperige kop vergeet mn choke weer uitte zetten (bij mij gattie niet meer automatisch(A))
is die gaskabel begrenzer nog wat? daar zouden tog nog fotos voor komen?