Zal er is naar kijken, heb een compressor en heb daarmee al eens de carburateur mee schoon gespoten. Is het andere probleem bij jou bekend?Dat hij niet stationair loopt met de 14/12 kan aan het gaatje voor stationair lopen liggen, gaatje is heel erg klein en gaat dus makkelijk dicht zitten door vuil.
Draadje uit een staalborstel trekken met een tang zodat je in het idle hole gaatje (stationair gaatje) kunt raggen, daarna het liefst door blazen met een compressor als je die hebt...of iemand kent met een compressor.
Hoofdstuk 4 staat het idle hole op de tekening.
http://www.myronsmopeds.com/category/ca ... /dellorto/
Al in Beginners de kopregel gelezen over als je problemen hebt in dat forum? Even de instructies uitvoeren. Dan kun je er weer bij.Ik had een topic op het beginners forum maar daar kan ik nu op de een of andere manier niet meer komen?
De instructies geven aan dat ik iemand van de supportgroep moet berichten. Het lijkt er op of die pagina niet smartphone geschikt is of iig mijn antieke telefoon. Maar u bent toch van de supportgroep?Al in Beginners de kopregel gelezen over als je problemen hebt in dat forum? Even de instructies uitvoeren. Dan kun je er weer bij.Ik had een topic op het beginners forum maar daar kan ik nu op de een of andere manier niet meer komen?
Tandwiel 22 was mijn oude set-up, ik heb nu tandwiel 28, zoals jij eerde voorstelde eronder gegooid. Ik heb net met een stukje van een staalborstel zoals als jij ook aangaf, het sproeier gedeelte van de carburateur geragd. Nu loopt de brommer stationair, maar alleen met de choke erop. Dus er zat wel wat vuil in dat kanaaltje. Bedankt voor je tip, ik ga nu grotere sproeier maten proberen.Je kunt proberen nieuwe demper wol in de demper te doen zodat er geen lucht met olie langs die bus en popnagels kan, hij loopt daar trouwen niet slechter door als hij iets lekt.
Tandwiel 22 en een bullet is een slechte combinatie, een bullet trekt onderin k*t en tw 22 helpt daarin ook mee.
Dat kleine gaatje voor het stationair lopen krijg je zelden schoon met een compressor, je kunt zelfs het vuil vaster blazen in het kleine kanaal....raggen en ook vanaf die kant het vuil terug blazen omdat het kanaal daarna groter is.
Gevulkaniseerd rubber dat zag ik idd dat heb ik zo gelaten. Aan de andere kant heb ik een pakking tussen gedaan dat is dus fout? Dat is metaal op metaal?Een origineel membraan heeft aan 1 kant een soort gevulkaniseerd rubber erop (is zwart), daar hoeft dan geen pakking op.
Op de andere membranen die te koop zijn heb je wel 2 pakkingen nodig.
De onderkant van het membraan zit praktisch tegen de voetpakking aan en dan is het lastig te zeggen waar hij lekt met een deo test.
Waarom een nieuw spruitstuk gekocht want een imi is vaak krom en dien je te vlakken, bus is vrij gemakkelijk uit het spruitstuk te halen zonder dat hij eraf hoeft.
Welke kleur hebben de membraan pakkingen wat die licht bruine zijn zo dun als een krant.
Bedankt!jaaps puch calculator even downloaden op de PC en je kunt het uitrekenen wat tw 31 doet.
http://www.puchmaxi.nl/puch_calculator.php
Wielomtrek van tomos is 159 cm
Interne overbrenging 16,12 uit mijn hoofd
Maar als die bocht er aan de buitenkant exact hetzelfde uitziet? Was dat dan sowieso al niet de snelle versie?Een snor heeft een dunnere bocht en daar zit ook nog een bus-pijpje in wat nog dunner is...of een s bocht.
26 mm is de dikste bocht bij een speedy.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast