Pagina 30 van 178
Geplaatst: 18 nov 2006 11:32
door rUne
hey ik heb ff wat vraagjes.
1. Zal een 14/12 genoeg zijn op een airsal 65cc?
2. In combinatie met een tecnigas en 28 atw zal hij dan overtoeren maken? Brom Kop?
3. Wat zou mijn top zijn?
4. Is het mogelijk om met een standaard versnelde uitlaat 65cc te hebben en wat zou mijn top zijn met 28atw?
Wat zijn jou aanbevelingen?
Groeten,
rune
Geplaatst: 18 nov 2006 12:36
door J1
heeft het zin om een 16/16 dell'orto te kopen op een standaard 50cc cilinder? of kan ik net zo goed een 15/15 kopen?
Geplaatst: 18 nov 2006 12:39
door jroen_tomos
heeft het zin om een 16/16 dell'orto te kopen op een standaard 50cc cilinder? of kan ik net zo goed een 15/15 kopen?
16/16 is beetje teveel van het goeie...
ik zou 15/15 doen.. heb ik er ook op zitten en loopt lekker

Geplaatst: 19 nov 2006 17:06
door Kwekkeboomkroket
een 14/12 rijd al heelgoedop een airsal 65, had ik eerst ook en trok snel op met atw 24 en liep 60 ofzo
Geplaatst: 19 nov 2006 18:27
door Boekbak
hey ik heb ff wat vraagjes.
1. Zal een 14/12 genoeg zijn op een airsal 65cc?
2. In combinatie met een tecnigas en 28 atw zal hij dan overtoeren maken? Brom Kop?
3. Wat zou mijn top zijn?
4. Is het mogelijk om met een standaard versnelde uitlaat 65cc te hebben en wat zou mijn top zijn met 28atw?
Wat zijn jou aanbevelingen?
Groeten,
rune
yo ui, dit had ik je toch al uitgelegd
ik denk dat je top rond de 60 zal zijn met die next en met die standard weet ik het niet... mzzn dat je de 65 haalt met die next maar ik betwijfel het.
Geplaatst: 20 nov 2006 14:41
door J1
bij hoeveel km/u begint je frame eigenlijk door te buigen?
Geplaatst: 20 nov 2006 15:46
door Tossie
Als je geleidelijk naar de 140 toegaat moet er geen probleem zijn, maar bij extreem hard optrekken komen er krachten te staan op bepaalde delen en dan kan er wat krom gaan.
Wees niet bang, hier moet je wel wat moeite voor doen hoor.
Geplaatst: 20 nov 2006 17:45
door Fab
Hey ik heb even een kleine vraag, hoeveel bar kan ik mijn banden op pompen? Het betreft een oud model met ronde koplamp zonder claxon.
Geplaatst: 20 nov 2006 19:20
door McPatatbakker
Hallo,
ik heb een bougiesleutel nodig om te kijken
of mijn mengsel goed is, maar kan ik
zo een sleutel gewoon bij de Gamma/Praxis kopen?
Geplaatst: 20 nov 2006 19:32
door Tuning
jah
Geplaatst: 20 nov 2006 19:39
door Tossie
Hey ik heb even een kleine vraag, hoeveel bar kan ik mijn banden op pompen? Het betreft een oud model met ronde koplamp zonder claxon.
Ik weet het niet precies maar ik heb de voorband tussen de 1,6 en 1,8 en achter tussen de 2,0 en 2,2 meestal. Rijdt prima en nog nooit problemen mee gehad.
Geplaatst: 20 nov 2006 20:23
door McPatatbakker
Als ik volgas rij hoor ik een piepend geluid om de 2 seconden,
het lijkt ofdat er iets in mijn blok aanloopt ofzo.
als ik geen gas neem hoor ik het ook niet meer,
iemand idee wat het is/ kan zijn.
Geplaatst: 20 nov 2006 20:25
door shadowranger
Valse lucht?
Geplaatst: 20 nov 2006 22:17
door Sitt
Hey ik heb even een kleine vraag, hoeveel bar kan ik mijn banden op pompen? Het betreft een oud model met ronde koplamp zonder claxon.
Ik weet het niet precies maar ik heb de voorband tussen de 1,6 en 1,8 en achter tussen de 2,0 en 2,2 meestal. Rijdt prima en nog nooit problemen mee gehad.
Bij mij staat het gewoon op me band

Geplaatst: 21 nov 2006 19:55
door TomBergman
Heeft iemand enig idee hoe ik het beste deze roest (niet zoveel dus) er af kan krijgen ??

Geplaatst: 21 nov 2006 20:42
door shadowranger
Ken je Commandant? Met nr 4 Polish voor verweerde lakken kun je misschien die lichte roestvlekken wegpoetsen. Jif/ Cif zal misschien ook goed werken, maar ik denk wel dat op korte termijn de roest weer zichtbaar zal worden. Je chroomlaag is kapot, daarom zie je roest op de velgen. Maar als je geduldig elke keer weer iets poetst valt het wel mee.
Zet ze na de poetsbeurt maar in een goede (harde) wax.
Suc6.

Geplaatst: 21 nov 2006 20:47
door TomBergman
Ken je Commandant? Met nr 4 Polish voor verweerde lakken kun je misschien die lichte roestvlekken wegpoetsen. Jif/ Cif zal misschien ook goed werken, maar ik denk wel dat op korte termijn de roest weer zichtbaar zal worden. Je chroomlaag is kapot, daarom zie je roest op de velgen. Maar als je geduldig elke keer weer iets poetst valt het wel mee.
Zet ze na de poetsbeurt maar in een goede (harde) wax.
Suc6.

dankje :]
Geplaatst: 21 nov 2006 21:03
door McPatatbakker
Bij mijn tomos s25 wou ik vanmiddag ff
kijken wat voor sproeier er in zit, maar me
carberateur zit helemaal onder me frame.
Moet ik dan het hele blok eraf trekken om
te kijken wat voor sproeier er in zit??
Geplaatst: 21 nov 2006 21:17
door TomBergman
Bij mijn tomos s25 wou ik vanmiddag ff
kijken wat voor sproeier er in zit, maar me
carberateur zit helemaal onder me frame.
Moet ik dan het hele blok eraf trekken om
te kijken wat voor sproeier er in zit??
ik neem aan boven je blok, dan moet je je rechter kap er af halen en kun je hem zo los koppelen van de luchtfilter en van het spruitstuk, of je haalt het spruitstuk er samen met de carb af.
Geplaatst: 21 nov 2006 21:20
door shadowranger
Of je draait de voorste 2 ophangbouten los en kantelt het blok omlaag. Heb je iets meer ruimte.
