ehmm jasoms gaan er dingen stuk of kun je dingen verbetern en soms(lees:vaak) kost het ook geld bij een sprinter
en niet 10 eu zoals iets voor jou brommertje maar eerder dingen van 3 400 eu als het tegen zit dus soms zit je ook vast met sommige dingen
Ik zei met accesoires, dus lichtspoel (40) en splitfire bougiekabel en dop (20) en dan nog de hpihpi is maar ehmm 200???maar ja boeit verders niet maar mijn sprinter zit meer geld dan een zeer luxe tomos nieuw
en het is vooral hobby voor mij en heb er een tijd niks aan gedaan ivm gebrek aan zin en andere dingen maar nu word het weer op gepakt en zie wel waneer hij weer helemaal in elkaar staat
Je hebt die hpi voor minder dan 140 incl gekocht, wat lul je?Ik zei met accesoires, dus lichtspoel (40) en splitfire bougiekabel en dop (20) en dan nog de hpihpi is maar ehmm 200???maar ja boeit verders niet maar mijn sprinter zit meer geld dan een zeer luxe tomos nieuw
en het is vooral hobby voor mij en heb er een tijd niks aan gedaan ivm gebrek aan zin en andere dingen maar nu word het weer op gepakt en zie wel waneer hij weer helemaal in elkaar staat![]()
Hoe heb je het opgelost met de koeling door het carter?
Dude stfu, ik bedoel de nieuw waarde, dat ik nou net zon chille aanbieding hebt maakt niets uitJe hebt die hpi voor minder dan 140 incl gekocht, wat lul je?Ik zei met accesoires, dus lichtspoel (40) en splitfire bougiekabel en dop (20) en dan nog de hpihpi is maar ehmm 200???maar ja boeit verders niet maar mijn sprinter zit meer geld dan een zeer luxe tomos nieuw
en het is vooral hobby voor mij en heb er een tijd niks aan gedaan ivm gebrek aan zin en andere dingen maar nu word het weer op gepakt en zie wel waneer hij weer helemaal in elkaar staat![]()
Hoe heb je het opgelost met de koeling door het carter?![]()
En die a55 cilinder was ook maar 70?
Daar bouwt ingmar mischien net 1 koppeling van. Met geluk
Ja
Lekker bezig ingmar, gebrek aan zin heb iedereen
Dude stfu, ik bedoel de nieuw waarde, dat ik nou net zon chille aanbieding hebt maakt niets uit![]()
Hoeveel weegt de sprinter nu rijklaar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten