ik doe helemaal niet alsof mijn manier van doen slim is, ik weet zelf ook wel dat als je de wet niet volgt dat et geld kost, nou je kan dat omzeilen, en streetfighter kapje vind ik mooi! meningen verschillen, maar regels niet, en ik hou niet van helmen en snorbrommers zijn gewoon vet chill, als jij denk dat je niet kan rijen haal dan een brom, heb je zelf vertrouwen, voer een snor op!nee is ook niet voor jou en andere tomos-rijders bedoelt met zo'n kapje, maar michabooij gaat doen alsof zijn manier van doen slim is, nou dan doen we dat toch ook tegen hemHee niet fokken, ik heb ook een sf kap..
ik heb gister nog die kleine eruot gehaald (helemaal verroest:() maar je moet een platkop erop zetten en dan eruit slaan. Duurt ff maar et lukt echt wel;)ja ontopic lijkt mij handig want ik heb een vraagIk heb mijn hele brommer uit elkaar gehaald omdat ik hem aan het spuiten ben. Nou is mijn vraag hoe moet hij weer inelkaar <O~ (grapje). Nee mijn echte vraag is: ik wil mijn achterburg lagers vervangen maar hoe krijg ik de twee kleinde buisjes die aan de zijkanten zitten er uit?? de bout en de lange zijn er al uit. Je kan het nergens vast pakken of er uit tikken. Hoop dat jullie het weten.
alvast bedankt
mark
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
Als je je banden er toch al af hebt gewoon de velgen alleen.wat zouden jullie doen?
eerst velgjes spuiten en dan de banden er om ?
of eerst banden er om en dan goed afplakken en dan spuiten ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten