@Paul123: Waarom zou jij een mk blokje willen? je hebt er zelf toch ook 1? Iig was al verkocht aan Joost
Waarschijnlijk wordt het sprintframe gehouden en heel misschien ga ik er wel een lc blokje van maken deze zomervakantie

SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT AUTOMATEN KLASSEDroevig, drijfstang veranderen mag wel. Hebben jim en fokko tenslotte ook!
Waldo, je wil het blokje niet aan mij kwijt toevallig?
Ja, pers je toch een rito stang tussen een normale krukas. HalloSPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT AUTOMATEN KLASSEDroevig, drijfstang veranderen mag wel. Hebben jim en fokko tenslotte ook!
Waldo, je wil het blokje niet aan mij kwijt toevallig?
3. De krukasslag dient standaard te zijn.
Ik ga niet met zulke prijzen lopen smijten hier op t forum. Maar neem maar van mij aan, meer dan genoeg.Ixil hoeveel ben je voor het blokje kwijt?
Dat heeft misschien een reden... Niet veel mensen zitten op jouw commentaar te wachten namelijk, en het verpest de sfeer lichtelijk. Dus tot je gewoon vriendelijke reacties post worden de vervelende gedeleteik word er schijt ziek van er is alweer een reactie van mij plijten![]()
sorry ff offtopic, HAHAHAHAHAHAHADat heeft misschien een reden... Niet veel mensen zitten op jouw commentaar te wachten namelijk, en het verpest de sfeer lichtelijk. Dus tot je gewoon vriendelijke reacties post worden de vervelende gedeleteik word er schijt ziek van er is alweer een reactie van mij plijten![]()
heb je daar toevallig een foto van van dat blok.ten 1e (heeft maby niks met topic te maken)
ik word er schijt ziek van er is alweer een reactie van mij plijten![]()
en wat er allemaal gezwant word ofer mijn blok en cilinder enzo daar is dit topic niet voor en als je probleemen hebt kom er dan lekker tege mij over zijken :
en er staat niet in het regelement dat de lengte van de drijfstang niet verander mag worden
en waldo ik heb het al gezecht ik heb nog een lc cartertje liggen helemaal af en oke maar daar heeft iemdand anders ook al intrersse in dus wees snel of ik fix wel een heel nieuw carter <O~
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Staat er niet bovenaan in ixil's topic: verwacht geen badass tuning ideeen, hij blijft tenslotte voor straatgebruik.
en ixiltomos, je hebt een fcking SNOR en gaat er een 80mk blokje onder hangen dan ben je toch ziek(met 90 tegen een betonen wand op klappen ZONDER helm is toch niet leuk meer).
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten