Als je in theorie wel je "project" tussen de oren hebt zitten maar het in de praktijk niet kan uitvoeren heb je geen keus. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om alles zelf te doen.Dat laat je allemaal doen? No offcence, maar dan is het toch niet meer leuk en iets wat je zelf hebt gemaakt? Kun je beter een kant en klare sprinter over kopen imo.
Jij laat toch ook je blok oplassen? Nou dan.Dat laat je allemaal doen? No offcence, maar dan is het toch niet meer leuk en iets wat je zelf hebt gemaakt? Kun je beter een kant en klare sprinter over kopen imo.
Sterf <O~ .Dus vanaf nu noemen wij het Jim's lc sprinter!
Gast, probeer het zou ik zeggen. Financieer ik het voor je.Zo kan zelfs ik nog een sprinter maken
Dankje Derk Jan.Als je in theorie wel je "project" tussen de oren hebt zitten maar het in de praktijk niet kan uitvoeren heb je geen keus. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om alles zelf te doen.Dat laat je allemaal doen? No offcence, maar dan is het toch niet meer leuk en iets wat je zelf hebt gemaakt? Kun je beter een kant en klare sprinter over kopen imo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten