de hpi komt er wel
of heb je het als verzamel object gekocht
Waarom zou ik dat doen? het is toch nog steeds een sprinter, ik ga er ook wel een paar wedstrijdjes meerijden maar ik heb wel problemen met vervoer enzo daar naar toe....Hmm, dit wordt dus gewoon een beetje een project brommertje en geen sprinter meer...
Beter verander je de topic titel dan maar meteeen even.
Je hebt dan een sprinter die rijd binnen 30 minuten ben je er dan
Waarom zou ik dat doen? het is toch nog steeds een sprinter, ik ga er ook wel een paar wedstrijdjes meerijden maar ik heb wel problemen met vervoer enzo daar naar toe....
dat is bull shit want waarom rijd steeksleutel dan mee?voor de lol maby?ik denk dat ik er nog wel eens mee ga sprinten maar ik weet zelf ook wel dat de top 10 uit lc tpuchjes en tomosjes betstaat en dan zit je al niet meer bij de omlopen en dus al minder leuk.....
:dat is bull shit want waarom rijd steeksleutel dan mee?voor de lol maby?ik denk dat ik er nog wel eens mee ga sprinten maar ik weet zelf ook wel dat de top 10 uit lc tpuchjes en tomosjes betstaat en dan zit je al niet meer bij de omlopen en dus al minder leuk.....
en als jij (veel)verstand hebt van 2 takt kan je die 75mk tunen en nog in de 8 sec gaan rijden hoor.
en dan rij je de meeste lc polini dingetjes er wel uit zoals racekees en dj(dat betekend niet dat ik zeg dat zij slecht zijn of iets in die vorm)en er rijden ook nog genoeg ac mee dus kan genoeg.
zo denk ik er over
Haha goed ideeJe hebt dan een sprinter die rijd binnen 30 minuten ben je er dan
Waarom zou ik dat doen? het is toch nog steeds een sprinter, ik ga er ook wel een paar wedstrijdjes meerijden maar ik heb wel problemen met vervoer enzo daar naar toe....
is ie ook al goed warm
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast