Pagina 2 van 2

Geplaatst: 28 apr 2007 20:35
door dannydesigns
bij mij wassie er ook al uit :lol:

Geplaatst: 28 apr 2007 20:37
door Hexyle
blijkbaar zat ie bij mij dr dus ook niet in xD...

maarja, wil toch een powerfiltertje, maar moet alleen ff kijken hoe ik dat ga doen met mijn kappen, want wil dr geen gat in :) :D

Geplaatst: 29 apr 2007 16:05
door ex-gast
blijkbaar zat ie bij mij dr dus ook niet in xD...

maarja, wil toch een powerfiltertje, maar moet alleen ff kijken hoe ik dat ga doen met mijn kappen, want wil dr geen gat in :) :D

o|O

stop eens met die powerfilter rotzooi..!!!

Geplaatst: 29 apr 2007 17:04
door Hexyle
wat moet ik anders doen dan? xD suggesties? ik wil hem zo std mogelijk laten, en ik kan niet zomaar alles veranderen zeg maar, want me pa die steekt daar een stokje voor. Hij voerde vroegâh puchies op dat ze 130 liepen, dus hij weet dr echt wel genoeg van xD

dus... nog suggesties?

Geplaatst: 29 apr 2007 21:17
door justin
Er zijn weining suggesties als je je brommer standaard wil houden en hem tog harder wil laten lopen... Denk aan een ander tandwielverhouding daarna kom je tog echt snel bij een ander uitlaatje of grotere carburateur. :wink:

Succes

Geplaatst: 30 apr 2007 00:48
door Paul123
130 aka allus mhr lc op puch?

zal wel een zware tandwielverhouding zijn geweest.

Geplaatst: 30 apr 2007 01:52
door ex-gast
wat te denken van een bromkop /afvlakken ?
std snel uitlaat ?
ontsteking vroeger zetten?
cilinder bijveilen ?
race zuiger ?


zijn niet egt dingen die je ziet
op de uitlaat na dan maar zelfs die lijkt std

vertanding veranderen valt wel op