Pagina 2 van 2

Geplaatst: 12 mar 2006 20:37
door freaky_Tomos
nee heeft geen mk.
gewoon tomos cilinder

sneller

Geplaatst: 12 mar 2006 21:12
door orangetos
oke dan doe ik:

70cc parma
hd kop
15/15 DO
homoet..da moet genoeg zijn..en zoniet dan is er nog 1 optie

CIL TUNEN :D

Geplaatst: 12 mar 2006 23:51
door ex-gast
100 is redelijk te doen hoor
met een simpele 65cc al
het enige probleem is dat die krengen standard niet hoogtoerig zijn
de kunst is om daar wat aan te doen

met deze setup is het al mogelijk maar verwacht dan niet dat je nog op het achterwiel weg trekt

: 65cc (hoogtoerig tunen)
: omgelaste gianelly nrx
: HD kop met de juiste vorm van de verbrandings kamer
: 15/15 (liefst groter maar het wil er nog net mee )
: 33/22 vertanding (niet mijn voorkeur alleen dan haal je de 100+ anders kun je het vergeten


en heel belangrijk het juiste model blok
want: de innerlijke vertanding verschillen per type

waar je naar moet zoeken is een brommerblok die standard onder een bromfiets zit met standard een zo groot mogelijk achtertandwiel

deze blokken hebben een zware innerlijke overbrenging


verder de gebruikelijke kleine aanpassingen aan de ontsteking enz