ik hoorde de laatste tijd een beetje een raar ratelend geluid. eerst dacht ja dat is me kabelgoot omdat ie maar met 1 boutje vastzat en dus als een gek zat te trillen.
toen vastgehouden de kabelgoot en ik hoorde het nog steeds.
naja boeie doorrijden
wordt het geratel en getril harder. dus ik ga meer inspecteren. ik hoor dat het ergens bij me cilinder komt ofso.
dus ik bang dat me cilinder nu helemaal kapot is en alles. maar toen ik de cilinderkop eraf haalde, was er geen spoor te bekennen van enig ongeval met een zuigerveer.
toen gewoon ff kicken zonder kop kjiken of het allemaal vloeiend loopt. komt het geluid bij me koppeling vandaan.
dus koppelingskap opengetrokken, krijg ik dit te zien

omdat het mobiel kwaliteit is vertel ik het ook maar.
dat pinnetje dat normaal gesproken in je segment zit en ervoor zorgt dat de koppeling een beetje op zijn plaats blijft, weg, ontvoerd, weggelopen of opgegeten.
dus maar een standaard koppeling erin. hij trekt voor geen konthaarwortel.
mogelijke mede oorzaak is denk ik ook dat ik voor 2 dagen uitlaat heb geruild met ttw.

sorry ritske, maar ik haat homoet. hij gaat wel hard ermee dat wel

maar ik ben meer van het optrekken omdat ik egt niet ongelovelijk hard hoef op een snor. als ie maar uberlekker optrekt zonder al te veel toeren.
en ik heb voor de drolligheid een benzineslang gepakt, uitgesneden en over de rand van me kappen gedaan. ik vind het stoer staan
nou dat was het wel weer voor vandaag.
toedels