Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Opzich vervalt garantie bij wisselen van eigenaar, maar de fabrieksgarantie blijft volgens mij gewoon, laatst ergens hierover een heel topic gelezen, het kan je veel gezeik opleveren.Ik heb dus sinds een maandje ofzo een Tomos Quadro E-Start van januari 2009. Theoretische gezien zou m'n brommer dus t/m januari 2010 fabrieksgarantie moeten hebben. Nu is mijn vraag; is de 1 jaar garantie overdraagbaar? Kan ook op mijn garantie terugvallen als ik hem bij een andere tomos dealer laat repareren dan waar ie is gekocht? Ik heb namelijk geen garantiebewijs van de vorige(eerste) eigenaar gekregen, dan zou ik daar dus nog achteraan moeten
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
nee, ik heb het al. Heb me met ma ff een tonnetje gekocht. Nu blijft de gaskabel in het handvat hakne.Moet je hem ff losschroeven, dan zie je het zitten.
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Bougie is ook gewoon mooi koffiebruin.Het klinkt mij als een te grote sproeier maar dat kan het niet zijn zo te horen
BEUNHAAS!
Ja heb ik gedaan.. Ik had hem op reserve gezet, toen deed ie ff moeilijk met starte, maar daarna was het gewoon goed.. Ik heb er al ongeveer een litertje bij gegooit. ( Heb altijd een paar liter in m'n schuur). <O~Ik zou toch voor de zekerheid even kijken of je benzinekraan open staat en of er überhaupt nog benzine in de tank zit
BEUNHAAS!
Oké, bedankt.Die (mogelijke) verstopping?
Das een eitje. Carburateur eraf, en aan de andere kant van de carburateur zie je waar de benzineslang vastzit. Dat is een klein metalen dopje met een platkopschroefje erin. Als je dat eraf draait zie je het filter en kun je hem ff doorblazen oidMaar als ie nu gewoon normaal blijft lopen is er niks aan de hand.
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten