Pagina 6 van 9
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 08 jun 2008 11:41
door Renault
Jij had niks te doen
hoezo een hpi?
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 08 jun 2008 11:56
door Givano
Jij had niks te doen
hoezo een hpi?
hoezo een hpi.. omdat een hpi beter is als een standaard onsteking???
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 08 jun 2008 12:21
door TomosTuningWassenaar
het ziet er allemaal weer goed uit, die carter kappen lijken wel verchroomd! ik zou je koppeling veren gewoon allebei 2,5 of 3 cm inkorten. want bij het terug zetten van de veren in de segmenten rekken ze toch weer een beetje uit en als je ze 1,5 cm inkort merk je er niet zo veel van.
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 08 jun 2008 12:26
door Givano
het ziet er allemaal weer goed uit, die carter kappen lijken wel verchroomd! ik zou je koppeling veren gewoon allebei 2,5 of 3 cm inkorten. want bij het terug zetten van de veren in de segmenten rekken ze toch weer een beetje uit en als je ze 1,5 cm inkort merk je er niet zo veel van.
allebei hetzelfde inkorten is niet zo slim. want riny heeft ze het bij hem tomos allebei 2 cm ingekort. en nu blijf die een tijdje zelfde toeren houden met overschakelen.. ik wil het gelijk goed doen . dus ik d8 mer aan 1 ste versnelling 3 cm. en 2de vernelling 2.5 dan???
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 08 jun 2008 12:50
door Waldo
die cdi van die hpi is volgens mij niet origineel, ziet er wat meer roze uit
brute carter kappen:D
maar hoeveel heb je voor die hpi gedockt?
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 08 jun 2008 12:52
door Givano
die cdi van die hpi is volgens mij niet origineel, ziet er wat meer roze uit
brute carter kappen:D
maar hoeveel heb je voor die hpi gedockt?
dat is geen cdi dat is de bobine. ik vond het inderdaad ook een raar kleurtje. ik denk zelf dat die zo is omdat het een 08 model is.. aangezien een 03 model babyblauw was geloof ik
ik heb er 180 voor betaald(nieuw)
www.ks-parts.nl
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 09 jun 2008 08:46
door Waldo
cdi is een bobine
maar een 08 model dus, echter op een 65 airsal zal je volgens mij niet zo heel veel merken van een hpi
beter ga je gelijk ff een mk of gila blokje maken:D
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 09 jun 2008 12:18
door Givano
cdi is een bobine
maar een 08 model dus, echter op een 65 airsal zal je volgens mij niet zo heel veel merken van een hpi
beter ga je gelijk ff een mk of gila blokje maken:D
ja dat komt allemaal nog. als ik groter ga word het 80 mk. maar daarvoor moet ik hem laten kotteren
Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 09 jun 2008 12:30
door Renault
Dit blok in de kast leggen en dan setje carters en zo kopen

Re: update 12 juni Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 12 jun 2008 20:34
door Givano
update
Re: update 12 juni Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 12 jun 2008 21:30
door @lan
Zeer nice givano

ik wou dat ik zo'n tos had, echt zeer netjes en nog steeds superschoon <O~
Ik heb ook een aerpspatbord en puch rgd hd kop besteld. Kan je mss een foto'tje van onderen maken hoe jij je stabilisator hebt gedaan bij die spatbord? Btw, welke ketting gebruik je, vind ik echt en mooie motor look hebben
Re: update 12 juni Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 12 jun 2008 21:31
door Renault
Zeer nice givano

ik wou dat ik zo'n tos had, echt zeer netjes en nog steeds superschoon <O~
Ik heb ook een aerpspatbord en puch rgd hd kop besteld. Kan je mss een foto'tje van onderen maken hoe jij je stabilisator hebt gedaan bij die spatbord? Btw, welke ketting gebruik je, vind ik echt en mooie motor look hebben
Ik heb toendertijd over de mijne een FAQ geschreven

. Staat ergens op de site.
Ja moet de mijne ook gewoon promotten

Re: update 12 juni Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 12 jun 2008 21:34
door Givano
haha ik heb geneens een stabilisator.. is niet nodig. ik heb nergens last van
Re: update 12 juni Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 12 jun 2008 21:40
door @lan
Haha ok givano
Ja Renault klopt die heb ik gevonden en die ga ik zeker ook gebruiken. xd Was ff nieuwsgierig hoe Givano het gedaan zou hebben

Ik heb ook een keer een paar dagen zonder stabilisator gereden. Maar dat ding zit er niets voor niets dus heb hem liever wel

Re: update 7 juni Groen/Wit 70CC Project
Geplaatst: 21 jun 2008 03:29
door Givano
cdi is een bobine
maar een 08 model dus, echter op een 65 airsal zal je volgens mij niet zo heel veel merken van een hpi
beter ga je gelijk ff een mk of gila blokje maken:D
ik ga hem binnenkort laten tunen bij 3br-tuning
Stage 3
dus
- Cilinderhemd aanpassen.
- Zuiger aanpassen
- Spoelpoorten transfers egaliseren.
- Spoelpoorten gelijk leggen.
- Uitlaatpoort timing aanpassen.
- Uitlaatpoort vorm aanpassen.
- Uitlaatschacht egaliseren.
- Uitlaatschacht opschonen.
- Uitlaatpoort afwerken.
- Spoelpoorten afwerken.
- Bevels aanbrengen.
- Zuiger afwerken.
kost me 75 euro. maar dan heb ik denk ik wel alles wat er uit een airsal valt te halen
oja ik ben ook bezig met een 2de frame waar een een minibike zitje op komt.. en me uitlaat komt deze week EINDELIJK na 2 maanden wachten op die kut easyparts
en ik heb me stickers op het frame. en nog ff me voetsteuntjes gepolijst maar daar komen allemaal nog foto's van
Re: Givano's Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 21 jun 2008 08:48
door E880
klinkt goed

ga je er ook sprints mee rijden?
Re: Givano's Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 21 jun 2008 09:28
door IxilTomos
Neeeeee niet tunen bij 3BR... Lijkt allemaal mooi wat ze omschrijven maar ze bewerken je spoelers niet eens fatsoenlijk! En het is allemaal vrij beun wat ze daar leveren, beter ga je bij een andere tuner...
Re: Givano's Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 21 jun 2008 10:40
door Waldo
Idd ixiltomos heeft daar slechte ervaring mee gehad, en btw waarom tunen voor 75 al je voo 110 een nieuwe polini hebt en dat is toch 20x beter dan een airsal of je koopt meteen voor 145 een 80mk:P
Re: Givano's Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 21 jun 2008 10:46
door RedBull
Zo hee, die carters zijn echt mooi geworden!
Re: Givano's Vatos Tomos 70cc
Geplaatst: 21 jun 2008 10:47
door IxilTomos
MK kost ook maar 120 ofzo bij schaaf maar brengt weer veel kotter en freeswerk met zich mee en kan me voorstellen dat de topicstarter daar niet op zit te wachten. En Polini mja... erg onbetrouwbare cilinder. Mijne is na 10km al bekrast op de wand...