hoezo een hpi?
het ziet er allemaal weer goed uit, die carter kappen lijken wel verchroomd! ik zou je koppeling veren gewoon allebei 2,5 of 3 cm inkorten. want bij het terug zetten van de veren in de segmenten rekken ze toch weer een beetje uit en als je ze 1,5 cm inkort merk je er niet zo veel van.
dat is geen cdi dat is de bobine. ik vond het inderdaad ook een raar kleurtje. ik denk zelf dat die zo is omdat het een 08 model is.. aangezien een 03 model babyblauw was geloof ikdie cdi van die hpi is volgens mij niet origineel, ziet er wat meer roze uit
brute carter kappen:D
maar hoeveel heb je voor die hpi gedockt?
ja dat komt allemaal nog. als ik groter ga word het 80 mk. maar daarvoor moet ik hem laten kotterencdi is een bobine![]()
maar een 08 model dus, echter op een 65 airsal zal je volgens mij niet zo heel veel merken van een hpi
beter ga je gelijk ff een mk of gila blokje maken:D
Ik heb toendertijd over de mijne een FAQ geschrevenZeer nice givanoik wou dat ik zo'n tos had, echt zeer netjes en nog steeds superschoon <O~
Ik heb ook een aerpspatbord en puch rgd hd kop besteld. Kan je mss een foto'tje van onderen maken hoe jij je stabilisator hebt gedaan bij die spatbord? Btw, welke ketting gebruik je, vind ik echt en mooie motor look hebben
ik ga hem binnenkort laten tunen bij 3br-tuningcdi is een bobine![]()
maar een 08 model dus, echter op een 65 airsal zal je volgens mij niet zo heel veel merken van een hpi
beter ga je gelijk ff een mk of gila blokje maken:D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten