Het word ook een flink hoogtoerig brommertje, dus laat eerst C16 erop zitten en kijken hoe dat presteert.Veel te hoogtoerig die c16, kan je beter een R omlassen
Voor de rest mooi ding alleen zou ik er niet mee over straat willen met zo`n polini zitje, voor de sprint staat het mooi maar op straat vind ik het een beetje vaag staan, maargoed das eigen mening.
Welke lak heb je gespoten? Want het resultaat mag er inderdaad wezen!
Met standaard ontsteking wel ja, HPI gaat daar nog een beetje overheen.hoogtoerig op scooters is anders dan hoogtoerig op tomos
een tomosje houd het bij 11.000 toeren wel voor gezien, een scooter gaat daar ver over.
Ja inderdaad, de c16`s zetten ze op Stage 6 Racing, Hebo Manston en Athena Racing etc. alle high end cilinders als ze op de straat gaan en op de sprints gaan ze voor een c20/c21 of zelfs c30. Die c16 gaat nooit lekker lopen. 11K halen de meeste tomosjes niet eens trouwens. C16 kan je voor best wat verkopen trouwens, dus erin gaan lassen zou ik zowiezo niet doen aangezien hij nog in bijna perfecte staat is.hoogtoerig op scooters is anders dan hoogtoerig op tomos
een tomosje houd het bij 11.000 toeren wel voor gezien, een scooter gaat daar ver over.
Ik zal ze ff voor je opzoeken.Ja inderdaad, de c16`s zetten ze op Stage 6 Racing, Hebo Manston en Athena Racing etc. alle high end cilinders als ze op de straat gaan en op de sprints gaan ze voor een c20/c21 of zelfs c30. Die c16 gaat nooit lekker lopen. 11K halen de meeste tomosjes niet eens trouwens. C16 kan je voor best wat verkopen trouwens, dus erin gaan lassen zou ik zowiezo niet doen aangezien hij nog in bijna perfecte staat is.hoogtoerig op scooters is anders dan hoogtoerig op tomos
een tomosje houd het bij 11.000 toeren wel voor gezien, een scooter gaat daar ver over.
Heb je de kleurcodes van die motip bus nog?
haha jaa, heb nog een complete achterbrug met schijfremophanging, en achterwiel met schijf eraan, maar moet daar even wat tijd in steken.mooi ding man!
denk je ook aan je remmen!
je weet dat je meeste remkracht van de voorkant komt?haha jaa, heb nog een complete achterbrug met schijfremophanging, en achterwiel met schijf eraan, maar moet daar even wat tijd in steken.mooi ding man!
denk je ook aan je remmen!
valt wel mee, de ruimte van een 70cc kop is veels te hoog, dus OF er komt een afgedraaide puch kop op, of idd een klein binnenkopje.ziet er verder netjes uit man!
alleen gaat dat niet lekker die 80cc kop op een 70cc?
ik heb zelf de 80cc kop uitgedraait en daar komt een 50cc kamer in nog kleiner als een hd kop
Vast slaande remmen? achter schijfremmen zijn minder goed toch. want als je te hard/hard remt gaat je achterwiel (sneller) blokkeren. waardoor die gaat slippenvalt wel mee, de ruimte van een 70cc kop is veels te hoog, dus OF er komt een afgedraaide puch kop op, of idd een klein binnenkopje.ziet er verder netjes uit man!
alleen gaat dat niet lekker die 80cc kop op een 70cc?
ik heb zelf de 80cc kop uitgedraait en daar komt een 50cc kamer in nog kleiner als een hd kop
En ja meeste remkracht komt van voor, maar heb liever schijf achter ivm vast slaande remmen haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten