dat is de poortmap breedtenee die cilinder gaat het nie doen
je zet een maat van 30mm in de uitlaat poort die is max 25 bij 50cc
1e regel bij tunen is uitlaat max 68 % van de boring in breete ga je breder dan gaan je zuigerveren happen
en ja voor de rest?
je hebt niet echt iets gedaan waardoor die cilinder snel zal lopen
conclusie? je hebt weer een cilinder verneukt heb het je al eerder verteld ga eerst een wat leren over tunen voordat je gaat frezen
Even los van de deck, als zijnde het verschil tussen de hoogte van je zuiger op zn hoogste stand en de bovenkant van je cilinder.Je moet op een poortmap nooit je deck meenemen.
Dus gewoon papiertje gelijk leggen met de bovenkant van je cilinder en tekenen maar.
Ben je voor een berekening je deck een keer nodig, haal dan ff je cilinderkop eraf, zuiger op de hoogste stand en meten met achterkant van de schuifmaat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten