ik trek heel vaakJaja![]()
Niet zo moeilijk voor iemand die het al wel eens eerder gedaan heeft, wel voor mij...
Ik heb eerder het idee dat die dingen met iets vast zitten. Ik heb wel speling als ik eraan trek maar ik heb niet het idee dat je die er zomaar vanaf kan trekken. Maargoed, het zal wel.ik trek heel vaakJaja![]()
Niet zo moeilijk voor iemand die het al wel eens eerder gedaan heeft, wel voor mij...
me handvaten eraf
Kan je dat ook gewoon gebruiken als er verwarmingselementen inzitten?Ja lekker beunhaas.
Pak een schroevendraaier, wip het handvaatje een beetje omhoog en spuit er dan remreiniger tussen.
Dan draai je het handvat er zo af.
Nieuwe handvaten precies hetzelfde, spuit er een beetje remreiniger in en stop ze om je stuur of gashandel.
Waarom remreiniger, omdat het even nat is en daarna ontvet, dus je kan het handvat er dan niet zomaar af trekken.
moet je harder knijpen!Ik heb wel spelingik trek heel vaakJaja![]()
me handvaten eraf
Misschien dan maar is zo'n plaat kopen, maar eerst kijken of alleen de bovendste stukjes ook werkt.Alleen bovenste stukjes gebruiken.
Dat is een voorvork die ipv 2 stukjes, 1 grote plaat heb.
Je kan ook zo'n plaat kopen.
en nu iets duidelijker alsublieft.Wat hoor ik over afstellen van carburateur allemaal? iets over stationairschroef maar ook iets over die ring bij je luchtfilter?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten